Reklamacje

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

Po pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia przesyłki w obecności kuriera. Jeśli z jakiś powodów jakość produktu budzi Twoje wątpliwości zgłoś reklamację, a rozpatrzymy ją w możliwie krótkim czasie. Aby zgłosić reklamację, należy na początku zgłosić problem drogą mailową. Po zgłoszeniu mailowym, prosimy pobrać, wydrukować i wypełnić Formularz Zgłoszenia Reklamacji, który dołączą Państwo do przesyłki wraz z odsyłanym produktem. Jeśli zależy Ci na jak najszybszym rozpatrzeniu reklamacji, dołącz do niej potwierdzenie zakupu, a także wypełniony przez Kupującego Formularz Zgłoszenia Reklamacji.

UWAGA: Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Paczki bez Formularza Zgłoszenia Reklamacji będą odsyłane na adres nadawcy.

chcesz wiedzieć więcej? - Skontaktuj się z nami!

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta!
Postaramy się zrobić wszystko by odpowiedzieć Ci najszybciej jak będzie to możliwe.

Nasz oddział:

Kameshop.pl

Godziny otwarcia sklepu:

Pon - Pią: 10:00 - 17:00

Dział Obsługi Klienta:

+48 789247398

e-mail: sklep@kameshop.pl

zanie plikami

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel